کسالت بهاری و نسخه جدید FlashGet!


سلام. امروز نميدونم چي شده!! هيچ وقت نشده اين موقع روز احساس کسالت و خستگي کنم. اما اين چند روزه که هوا گرم شده، خيلي زودتر از اون چيزي که از خودم انتظار دارم خسته ميشم.
نميدونم اين خاصيت روزهاي بهاريه يا من فقط اين احساس رو دارم. به هرحال بايد خودم رو براي تحويل پروژه هاي نيمه تمام آخر ترم آماده کنم. هر چند فقط حدود 20 روز تا آخر ترم فرصت دارم اما بايد تمام تلاش خودم رو بکنم تا تکميليشون کنم.

نميدونم خبر داريد که نسخه جديد نرم افزار مديريت دانلود FlashGet عرضه شده اونم به صورت کاملا Free.
اين نسخه نسبت به نسخه هاي قبلي از نظر ظاهر و واسط کاربري تغييرات زيادي پيدا کرده و همچنين يکسري امکانات به اون اضافه شده. من تازه نصبش کردم و هنوز با قابليتهاي جديدش آشنايي کامل ندارم. اما اون طور که در سايت رسمی این نرم افزار اعلان شده نسخه جديد منابع سيستم رو کمتر اشغال ميکنه و قابليت اسکن فايل هاي دريافتي رو بوسيله آنتي ويروس ها داره.

FlashGet Free

يکي از ويژگي هاي اين نرم افزار نسبت به نرم افزارهاي مشابه، سادگي کار و رابط کابري قوي است که کاربرهاي زيادي را از تمامي نقاط جهان به سوي خود جذب کرده. سرعت دانلود فايل ها نسبت به نرم افزارهاي مشابه، کاملا قابل قبوله و شما به راحتي مي توانيد فايل هاي در حال دانلود و دانلود شده را مديريت کنيد.
نسخه جديد اين نرم افزار کاملا Free هست و شما براحتي مي توانید بدون پرداخت هزينه اي از اين نرم افزار محبوب و قوي استفاده کنید.

هر موقع وقت کنم یک مقاله کامل در مورد این نرم افزار و قابلیتهای اون براتون می نویسم. فعلا دانلودش کنید تا بعد.

Download FlashGet

اسکین های این نرم افزار هم از اینجا قابل دریافت می باشد.

البته این نرم افزار پیشنهاد بنده به شماست اما شما می تونید لیستی از نرم افزارهای مدیریت دانلود (Download Manage) را در این صفحه مشاهده کنید و هر کدام را که صلاح می دونید انتخاب و مورد استفاده قرار بدید.

موفق باشید.

