Fast Remover


شاید شما نیز مثل من با امکان Add/Remove Programs در ویندوز مشکل داشته باشید. این برنامه نیز همانند خود ویندوز با نصب برنامه های متعدد کندتر و کندتر می شود. سرعت پائین این اپلت وقتی احساس می شود که برنامه های نصب شده در سیستم شما به بیش از 15-16 عدد برسد. برای جایگزین کردن این امکان در ویندوز نرم افزارهای بسیاری از طرف شرکت های معتبر در دنیا ارائه شده است که هر کدام ویژگی ها و خصوصیات منحصر به فردی دارند اما هیچکدام خواسته ی من را برآورده نمی کنند. من برنامه ای کم حجم لازم دارم تا بدون اتلاف وقت لیستی از برنامه های نصب شده در ویندوز را در اختیار من گذاشته و با یک کلیک ناقابل آن ها را از روی سیستم به طور کامل حذف کند. به همین دلیل دست به کار شدم و برنامه ای طبق خواسته ی خودم نوشتم و نتیجه ی آن نرم افزاری بسیار کم حجم به نام Fast Remover شد.fastremover.jpg

با اجرای این برنامه بلافاصله لیستی از نرم افزارها و Patchهای نصب شده روی سیستم خود را مشاهده خواهید نمود. با استفاده از دکمه Run و یا دابل کلیک کردن روی هر یک از آیتم ها در لیست، Uninstaller مربوط به آن نرم افزار اجرا خواهد شد. برای بارگذاری دوباره لیست از دکمه ی Rebuild استفاده کنید و برای بستن برنامه دکمه ی ESC را از صفحه کلید خود بفشارید.

این برنامه یک برنامه ی قابل حمل (Portable) است. بدین معنی که برای استفاده از این برنامه هیچ نیازی به نصب آن نخواهید داشت و در رجیستری ویندوز هیچ کلیدی ثبت نخواهد کرد. پس می توانید این برنامه را در حافظه های جانبی مثل Flash Memory ، CD ، Floppy ذحیره کنید و آن را در هر ویندوزی (98,ME,2000,XP,2003,Vista) اجرا نموده و مورد استفاده قرار دهید.

تصویر برنامه | دریافت با حجم 330 کیلوبایت (لینک غیرمستقیم) | مجوز استفاده : کاملاً رایگان

