امسال وبلاگستان فارسی عید ندارد! اما نوروزتان پیروز!


نوروز باستانی بر همه شما عزیزان مبارک! امیدوارم سال 88 سالی پر از موفقیت و کامیابی و خالی از غم و غصه برای خوانندگان عزیز این وبلاگ و کاربران جامعه وردپرس.کام فارسی باشد.

امید دارم در سالی که پیش روست، شرکت معظم مخابرات محترم دست از سر بخش فارسی وردپرس.کام بردارد. امید دارم در سال 88 شرکت معظم گوگل سیاست های غلط خودش را در مورد کاربران ایرانی عوض کند. آن وقت از شرکت سان توقعی ندارم. امید دارم در سال جدید شاهد هک شدن سایت هایی مثل بالاترین نباشیم. دوست دارم بعد از انتخابات سال 88 هم به راحتی و بدون دغدغه به فیس بوک، دلشیز، دیگ و فلیکر لاگین کنم، فرندفید پیش کش.

گوگل

گوگل امسال هم به مناسبت سال جدید پارسی، لوگوی خودش را تغییر داد

امیدوارم مدیران زحمتکش سایت های فارسی مثل کلوب، همیشه استرس فیلتر شدن وب سایت های خود را نداشته باشند و با خیال راحت به توسعه وب فارسی بپردازند. نمی دانم از هزینه و زحمت نگهداری سایت هایی مثل کلوب خبر دارید یا نه! اما اگر خبر دارید احتمالاً باید حس مدیران این سایت ها را هنگام فیلتر شدن وب سایتشان درک کنید.

سعی میکنم در سال جدید به خودم امید دهم که بلو هاست آخرین شرکت هاستینگ معروفی است که کاربران ایرانی را از خدماتش محروم می کند. امیدوارم دامنه جدید پرشین بلاگ مانند دات کام آن دزدیده نشود تا مخابرات مجبور شود آن را فیلتر کند!

امیدوارم در انتخابات سال 88، رئیس جمهوری انتخاب شود که وزیر فناوری اطلاعات و ارتباطاتش سرعت اینترنت 56k را برای مصارف خانگی مناسب نداند و دیدش از اینترنت فراتر از «دانلود کتاب» باشد. +

آروز دارم در سال 88 و سال های بعد از آن حتی، هیچ وبلاگ نویسی را خودکشی نکنند! یعنی نکند! و امیدوارم هیچ وبلاگ نویسی به خاطر عقایدش و مطالب وبلاگش شب ها با ترس و لرز سر بر بالش نگذارد و احتمالاً دستگیر و زندانی نشود!

7seen-sعید نوروز بر ایرانیان اصیل و راستین مبارک باد!

از دوستان وبلاگ نویسم میخواهم علاوه بر تبریک سال نو به خوانندگانشان، در مورد امیدها و آروزهایی که برای وبلاگستان فارسی دارند هم بنویسند. شاید سال دیگر آروزهایمان یک پله صعود کرده بود!

