وبلاگ

….


بعد از مدت ها، شاید 13 الی 14 ماه، سری به این وبلاگ میزنم. دلم برای نوشتن تنگ شده، دوست دارم باز هم بنویسم و باز هم یادبگیرم. توی این مدت از همه چیز دور بودم. برای الان من خیلی بعید به نظر می رسد که یه روزی وبلاگی در مورد برنامه نویسی کامپیوتر داشتم! اگر خودم بشینم و مطالب دو سه سال قبل این وبلاگ را بخونم باورم نمیشه که خودم این ها رو نوشته باشم! دوران سختی داشتم، خیلی سخت. به نظر میرسه همه چیز داره دوباره عادی میشه! اما هنوزم مطمئن نیستم!

دوست دارم دوباره همینجا بنویسم. اما اینجا فیلتر شده و اگر بخوام بنویسم هم چیزی برای ارائه ندارم. باید دوباره شروع کنم به یادگیری و از اینجا برای بیشتر یاد گرفتن کمک بگیرم. شاید دوباره همینجا شروع کنم.

اگر میدونستم اینقدر طول میکشه هیچ وقت عنوان نوشته قبلی را به زودی نمیذاشتم.

5 نظر برای “….

  1. سلام ایمان جان. خوبی برادر؟
    باورم نمیشه به این زودی خدمتت تموم شد؟! ولی خیلی دلم برای خودت و دانش‌ات تنگ شده. وضع بدی هست الان تو فنی نویسا.
    مشتاقانه دوس دارم در مورد تکنلوژی‌های جدید بنویسی که مایکروسافت تو این یه‌سال به‌شدت عجیب کار کرده. اُپن‌سورس رو در آغوش کشیده و خیلی تحول‌های دیگه. مثل آوردن Node.js توی WebMatrix. و در کل آدم یه‌سال که تو این فضا نباشه، مث اینه که اصلا نبوده!
    امیدوارم دو تا وبلاگت (نقل قول و همین فراسان) با انرژی فراوان شروع کنند.
    خلاصه، خیلی خوشحال شدم اعلام اول زنده‌بودن کردی، دوم دوباره نوشتن!

  2. خوشحالم که به نوشتن برگشتی
    گاهی لازمه که ادم بره و یک دنیای دیگه رو تجربه کنه، اگرچه گویا سخت و طاقت فرسا بشه اون تجربه
    به هر حال، هنوز خواننده ها سر جاشونن، اگه نویسنده برگرده 🙂

  3. من تازه با بلاگ ات آشنا شدم.
    آرشیو فوق العاده ای داره. امیدوارم از لیست بلاگ ها حذف نشه تا بتونم از مطالب ات استفاده کنم.

    با تشکر

  4. به ایمان جون
    خوبی خیلی خوبه
    اگه نویسنده خاستی بکو منم دوست دارم کمکت کنم
    موفق باشی
    بای

  5. من هم بعد 2،3 سال به وبلاگت سر زدم و یاد روزهایی رو کردم هر پنجشنبه شب پای وبلاگت می شستم…
    امیدوارم باز بتونی به راهی که شروع کرده بودی برگردی و ما رو هم به اون روزا برگردونی

بیان دیدگاه