تبادل لینک

عزیزانی که لطف می کنند و تقاضای تبادل لینک با این وبلاگ را دارند، باید توجه داشته باشند که در اصل تبادل لینک به معنی ایجاد ارتباط میان دو صفحه وب می باشد و کاربری که روی یک لینک در این وبلاگ کلیک می کند، انتظار محتوایی مشابه با این وبلاگ را خواهد داشت. بر همین اساس کسانی که قصد تبادل لینک با وبلاگ فراسان را دارند بایستی به موارد زیر توجه کنند :

  1. محتوای وبلاگ یا وب سایت شما باید با موضوعات وبلاگ فراسان همخوانی داشته باشد. وبلاگ/وب سایت های تخصصی در مورد برنامه نویسی، آی تی، مهندسی نرم افزار و تکنولوژی های روز از این جمله اند.
  2. صفحه وب شما باید دارای پیج رنک 4 یا بالاتر باشد. برای اینکه لینک دادن به صفحاتی که دارای پیج رنک پایین تری هستند باعث پایین آمدن پیج رنک فراسان می شود. (برای مشاهده پیج رنک صفحه وب خود از این سایت استفاده کنید)
  3. لینک فراسان باید در صفحه اصلی وبلاگ یا وب سایت شما درج شود.

Checkpagerank.net
اگر شرایط بالا را دارید، ابتدا لینک این وبلاگ را با عنوان «فراسان» و توضیح «وبلاگ نرم افزاری فراسان» در صفحه وب خود قرار دهید و سپس از طریق فرم کامنت در همین صفحه آدرس، عنوان و توضیح وبلاگ یا وب سایت خود را قرار دهید.

اگر شرایط بالا را ندارید و به تبادل لینک با فراسان علاقه مندید، می توانید مشخصات خود را در فرم کامنت همین صفحه ارسال کنید تا لینک شما در این صفحه از فراسان درج شود.

البته لینک هایی که در قسمت «دوستان» قرار می گیرند از شرایط بالا پیروی نمی کنند.

با تشکر از لطف شما

35 نظر برای “تبادل لینک

  1. سلام دوست عزیز
    برای اولین بار از وب شما دیدن کردم. عالیه.
    نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟ اگه موافق هستید بعد از لینک کردن لطفا خبرم کنید تا با چه مشخصاتی وب زیبای شما رو لینک کنیم. موفق باشید. البته رنک من فعلا 3 هستش ولی بیش از 1000 تا پست و صفحه دارم. مرسی.

    دانلود رایگان کتابهای کامپیوتری
    http://www.abonan.persianblog.ir

  2. سلام

    دانشجوي سال دوم رشته كامپيوتر هستم ،‌ چند وقتي هست مدام به وبلاگت سر مزنم و از مطلب هاي عاليت استفاده مي كنم . جديدا وبلاگي زدم تا مثل تو نظرات و عقايدم در زمينه ي برنامه نويسي رو به اشتراك بگذارم . چون پيج رنك بالايي ندارم ازت نمي خوام كه لينك منو ادئ كني . فقط خواستم بگم من شما رو ادد كردم و خوشجال مي شم اگه يه سر به من بزني و نظرت رو در مورد بلاگم بگي و براي ادامه ي كارم راهنماييم كني .

    مرسي

  3. سلام دوست عزیز
    تا اونجا که من اطلاع دارم تبادل لینک با رنک های پایین تر باعث افت رنک شما نمیشه، فقط میزان ارزشی که لینک شما داره بیشتر از ارزش لینک طرف مقابلی هست که رنک کمتری داره.
    به هر حال اگر مایل بودی می تونیم با هم تبادل لینک کنیم.
    رنک فعلی بنده هم 3 هست.
    با تشکر
    موفق باشید

  4. سلام
    وبسایت ما پیج رنک 4 دارد اما چندان با کار شما مرتبط نیست. در صورتی که امکان تبادل لینک وجود دارد بفرمایید.

    با تشکر

  5. سلام وست عزیزمن وبلاگم پیج رنک چهار هست و شما رو هم لینک کردم اگه شما هم منو لینک کنی ممنونم . موفقباشین

  6. سلام دوست عزیز وبلاگم دارای رنک چهار میباشد و بیشتر مطالب کامپیوتر و علم رو در وبلاگم کارمیکنم شما هممنو لینک کنین . با تشکر

  7. سلام اگه برای همیشه وب منو لینک کنی تو سایتت به عنوان تبلیغات چقدر هزینه میگیرین ازم ؟ جواب رو ممنون میشم به ایمیلم بفرستین

  8. سلام . من مدیر سایت » دانشجویان مهندسی فناوری اطلاعات » هستم . شما با تبادل لینک موافقید؟
    سایت من روزانه بین 500 تا 1200 بازدید داره

    در صورتی که موافقید ما را با نام » نمونه سوالات ترم پیش رشته IT » و آدرس http://www.full4u.tk لینک کنید . و لینک خود را در این آدرس بگذارید تا تایید کنم
    http://www.full4u.tk/links.html

  9. سلام مایل به تبادل لینک با وبلاگ شما هستم و پیج رنک من چهار هست و شما رو لینک کردم در صورتی که ما رو لینک کردین یا رد در خواست تبادل لینک کردین از ایمیل خبرمون کنین . متشکرم

  10. سلام دوست عزیز
    برای اولین بار از وب شما دیدن کردم. عالیه.
    نظرتون درباره تبادل لینک چیه؟ من لينك سايت شما رو در سايتم قرار دادم اگه موافق هستید سايت ما رو لينك كرده و اطلاع دهيد. البته رنک من فعلا 3 هستش ولی بیش از 15000 تا ((صفحه و مطلب (اگهي) )) دارم. مرسی.
    موفق باشيد
    http://www.1000niaz.com
    اگهي رايگان و نيازمنديها

  11. با سلام
    سایت مرکز دانلود نرم افزار mydl در نظر دارد برای گسترش پراکندگی آدرس وب سایت خود در پهنای وب، با وب سایتها دیگر به تبادل لینک، بصورت متنی بپردازد .

    بیش از 5860 صفحه ( تا به این لحظه ) = http://www.mydl.ir
    بیش از 59220 مطلب

    بیش از 26000 صفحه ایندکس شده در گوگل
    http://www.google.com/search?hl=fa&source=hp&q=site%3Amydl.ir&btnG=%D8%AC%D8%B3%D8%AA%D8%AC%D9%88%D9%8A+Google&lr=

    رنک الکسای 178,635 در جهان ، 2,529 در ایران که به سرعت در حال پیشرفت میباشد
    http://www.alexa.com/siteinfo/mydl.ir

    لینک سایت شما در mydl.ir قرار گرفت . لطفا در هر دو صورت قرار دادن و یا قرار ندادن لینک سایت مذکور با webgolding@gmail.com و یا http://www.mydl.ir/link_exchange.html در ارتباط باشید .
    قابل ذکر است که لینک دوستان در تمامی 65000 صفحه سایت و به صورت مستقیم قرار میگیرد .
    باتشکر مدیریت مرکز دانلود نرم افزار

  12. دوست عزیز مدتیه توی وبلاگت رفت و آمد دارم و خیلی از محتوای وبلاگت لذت میبرم.جدا تخصصی و قوی مینویسی.ازونجاییکه من کتاب های کامپیوتر هم قرار میدم فکر میکنم بتونیم تبادل لینک کنیم. افتخار میکنم آدرست رو داخل پیوندهام داشته باشم
    منتظر شنیدن نظراتت هستم
    موفق باشی

  13. با سلام و خسته نباشيد
    در صورت تمايل به تبادل لينک با ما ، لطفا ما را با عنوان ITCOM یا «آی تی کام» و به آدرس http://itcom.pnuab.ac.ir لينک کرده و عنوان مورد نظر خودتان را برايمان ارسال کنيد
    منتظرتان هستيم .

  14. درود.
    دوست عزیز

    من خواهان تبلیغ در اینجا هستم.
    برای 8 لینک.
    لطفا بهم یک ایمیل بزنید
    قیمت ها و شماره حساب ها رو هم برام ارسال کنید.
    فقط لطفا ادرس وبلاگتون رو یادتون نره که بفرستید!

  15. سلام ایمان جان ، من از سایتت خیلی خوشم اومد .

    من یه دسکتاپ اینترنتی طراحی کردم ، برای حمایت از فراسان ، لینک فراسان رو به عنوان یک آیکن در صفحه اصلی گذاشتم ، این کامنت فقط جهت اطلاع بود و احتیاجی به تبادل لینک نیست ! 🙂

    مجید شاه محمدی (مهرتاش)

    1. @ مجید : سلام، مجید جان خیلی لطف کردی، ممنونم. دسکتاپ رو دیدم خیلی خوب طراحی شده، به نظرم عالیه. ایده های زیادی میتوی براش داشته باشی. امیدوارم از دسکتاپت بیشتر بشنویم در آینده.

      1. ممنون ایمان جان ،
        دیگه روی این دسکتاپ کار نمی کنم ، الان تمام وقتم رو برای فروشگاه اینترنتی گذاشتم ،یک فروشگاه با دیتابیس قوی و ظاهر فوق العاده کاربر پسند !

  16. دوست عزیز

    این بلاگ ما هست، مرتبط با برنامه نویسی مقاله زیاد داریم توش. اگر دوست داشتی میتونیم باهم همکاری هم داشته باشیم. چه کاری و چه تحقیقی. اگر دوست داشتی مقالات مرتبط وبلاگ مارو استفاده کن، اگر هم منبعشو ذکر کنی که عالی میشه.
    Blog.virtualseason.ir

    هرکاری داشتی میتونی از طریق همون ایمیل که برات گذاشتم بامن مکاتبه داشته باشی.

بیان دیدگاه