مقالات، دات نت

ایجاد Setup در VS.net 2005


یکی از مسائل مهم و تقریباً پیچیده پس از تولید یک نرم افزار، مسئله توزیع آن روی کامپیوترهای کاربران است. یکی از عمومی ترین روش ها برای این کار، ساختن یک برنامه نصاب و توزیع آن میان کاربرانی است که قصد استفاده از نرم افزار را دارند.

در برنامه های مبتنی بر دات نت فریم ورک، می توان به راحتی با کپی کردن فایل های برنامه به صورت دستی این کار را انجام داد. پس به راحتی می توانید از هر برنامه نصاب سازی این کار را انجام دهید (شخصاًً Inno Setup را توصیه میکنم). اما VS.net 2005 راهکار جدیدی را به ما عرضه می کند. شما می توانید به راحتی پروژه نوشته شده خود را با VS.net 2005 روی کامپیوترهای دیگر توزیع نمایید.

هر چند اسم این نوشته را مقاله نمی توان گذاشت، اما سعی من در این نوشته معرفی ابزار ساخت Setup توسط VS.net 2005 بوده است. البته سعی می کنم در آینده ای نه چندان دور مقاله ی کاملی در همین مورد بنویسم.

لینک دانلود تصحیح شد 
دریافت مقاله در قالب PDF

14 نظر برای “ایجاد Setup در VS.net 2005

  1. سلام عالی بود من دارم دانلود می کنم. امیدوارم خوب باشه !
    خوب بود. به من هم سر بزن. من هم بلاگ رو با پست های جدید به روز کردم.
    اگه سر بزنی خوشحال می شوم.

  2. سلام ايمان
    واقعا دستت درد نكنه. همين الآن دانلود كردم و يه نگاهي بهش انداختم. از عكسهاش معلومه كه كامل هر چي كه لازمه رو توضيح دادي.
    ايشالله كه جبران كنم 😉

  3. سلام دوست نادیده ی جان
    با یک شعر و یک مطلب جدید درباره ی سینما گر سوئدی برگمن بروزم خوشحال میشم به من هم سری بزنید
    ازمطالب زیبات استفاده کردم و با اجازه ی شما دو تاش رو پرینت گرفتم سر فرصت با حوصله بخونم .
    به امید دیدار شما…
    یا علی….

  4. bebakhshid mozahemetoon misham

    mikhastam age momkene mano rahnamaii konid:

    man modaty windows jadid nasb kardam vali nemitoonam visual

    studio.net2005 ro nasb konam

    az cd aval hame gozine hasho ro ke nasb mikone 1 peigham error mide ba

    mazmoone

    «Microsoft Visual Studio 2005 Professional Edition – ENU has encountered a

    problem during setup. Setup did not complete correctly.»

    chand bar windowzam ro avaz kardam vali moshkelam hal nashode vali

    hamin cd rooie computer doostam ta akhar nasb mishe

    momkene be man begid bayad chi kar konam

    mamnoonam

  5. من همین الان دانلود کردم و هنوز نخوندم ولی چون دوستان همه ازش تعریف کردن پس حتماً تعریفی و خیلی خوبه.
    دست شما درد نکنه.

بیان دیدگاه