وبلاگ

3 سال شد!


دیروز، 14 اردیبهشت، این وبلاگ وارد چهارمین سال فعالیت خود شد. در این 3 سالی که گذشت 188 مطلب محتلف در زمینه مهندسی نرم افزار و برنامه نویسی در این وبلاگ منتشر شد. میدانم که این حجم مطالب بسیار ناچیز است برای وبلاگی که 3 سال از عمرش می گذرد، اما به هر حال من همیشه سعی کردم و سعی خواهم کرد که اینجا را زنده نگه دارم.

از شما توقع دارم در کامنت های این مطلب فقط انتقاد کنید! هم از من و هم از این وبلاگ!

من هنوز هم وبلاگ نویسی در زمینه تخصصی رشته نرم افزار را وظیفه خودم میدونم و به تمام هم رشته ای ها و همکاران خودم پیشنهاد میکنم اطلاعات و تخصص خودشون را با دیگران به اشتراک بگذارند!

پس به اشتراک بگذارید برای یادگیری، یاد بگیرید برای به اشتراک گذاری!

همین

26 نظر برای “3 سال شد!

  1. ایمان جان خسته نباشی 🙂
    اینجا من فقط می‌خوام ازت تشکر کنم. دنبال کننده‌ی مطالبت هستم چون تخصصی می‌نویسی 🙂
    امیدوارم که موفق باشی و همچنان تخصصت رو با ما به اشتراک بگذاری 🙂

  2. سلام ایمان جان
    تولد سه سالگی فراسان رو تبریک میگم
    و اما انتقادم:قرار بود تا پایان عید امسالpdf پی اچ پی رو ارائه بدی
    اما بد قولی کردی

    1. @ حامد پالیک : سلام حامد جان، چشم قربان در اسرع وقت پی.دی.اف کاملش رو آماده میکنم و به صورت سفارشی برات ایمیل میکنم. معذرت میخوام بابت این بد قولی

  3. سلام
    معمولا فقط خواننده وبلاگ شما بودم و یادداشتهای چندانی نگذاشتم ولی فکر کردم باتوجه به این سالگرد یک تشکر لازمه . مطالب زیادی از وبلاگ شما یاد گرفتم . ممنون بخاطر مطالب جالت و کارآمد شما

  4. تبریک عر ض می کنم آقای نعمتی ایشالا شاهد چهلمین سال فعالیت وبلاگتون هم باشم
    کیفیت محتوای وبلاگ به نظر خیلی عالیه ,التبه من جدیدا با وبلاگتون آشنا شدم و چون نگاه دقیقی به مطالب نداشتم انتقاد خاصی مد نظرم نیست,پیروز و بهروز باشید.

  5. سلام ايمان جون
    از وبلاگت خيلي لذت ميبرم
    اميدوارم اين كارت تداوم داشته باشه
    راستي به مناسبت سالگرد وبلاگ فوق العاده ات شيريني بده!!!
    ما منتظريم.
    با تشكر از زحمتهاي فراونت و معذرت بابت مزاحمتهام

  6. آقا ایمان عزیز سلام. تبریک میگم دوست خوبم. نه فقط بخاطر سه سالگی وبلاگ، بلکه بیشتر بخاطر مقاله های مفید و با ارزشی که در اختیار دوستان میذاری و بخاطر همت بالایی که داری. زنده باشی ایمان عزیز.

  7. سلام
    من اولين بارم هست كه به وبلاگ شما سر ميزنم و از مطالب تخصصي كه مينويسيد واقعا لذت بردم.
    يكي از دنبال كننده‌هاي شما شدم.
    اميدوارم هميشه موفق و پيروز باشيد.

  8. سلام آقا ایمان
    منم 3 ساله شدن وبلاگت رو تبریک میگم.
    خیلی خوبه که کسایی هستن که به فکر تولید محتوای فارسی هستن
    ——–
    پیرو صحبت های حامد پالیک و کاظم خدایی
    منتظر شیرینی هستیم.
    بهانه خوبی واسه شیرینی گرفتن.

  9. وبلاگ‌های تخصصی مفید تو سطح وب کم هست. و واقعا فراسان جزو بهترین‌ها بوده. اینا از روی رفاقت نمیگم. اینا از اون چیزی که روزانه باهاش سروکار دارم-چون معمولا تو وبلاگهای زیادی اعمم از تخصصی و غیر تخصصی میگردم- میگم. من که به شخصه خودم خیلی استفاده از نوشته‌هات بردم ایمان جان. امیدوارم در این راستا که هدف والایی‌ست برای محتوای فارسیِ وب، همیشه موفق باشی.

  10. من هم به نوبه خودم از شما تشکر می‌کنم… امیدوارم این فعالیت مفید و ارزشمند شما ادامه داشته باشه.
    سرافراز باشی.

  11. سلام
    نمیدونم چقدر به اون دنیا معتقدی ولی بدون که با این ویلاگ «قوی،پرمغز و زیبا» خیلی کارا برای خودت و دیگران کردی
    موفق باشی و پایدار

  12. حس خوبی است وقتی آدم نتیجه دسترنجش را می بیند. دستآوری که حاصل تلاش و استمرار در یک زمینه است. امیدوارم همچنان نوشته های خوب تو را در این وبلاگ بخوانیم و از آنها یاد بگیریم.
    همین!

  13. سلام
    تالار گفتگوي ايرانيان با رتبه 12.000 الکسا
    با بيش از 70.000 بازديد روزانه
    و بيش از 110.000 هزار کاربر ، تمايل دارد با شما تبادل لينک کند

    در صورت تمايل ما را با عنوان
    ————————-
    تالار گفتگوي ايرانيان

    و با آدرس

    http://www.iran-forum.ir
    ————————–
    لينک کرده و از طريق آدرس ايميل

    info@iran-forum.ir
    يا
    mahsunseven@gmail.com

    مشخصات سايت خود را براي ما ارسال کرده تا شما را لينک کنيم

    اطلاعات بيشتر :
    http://www.iran-forum.ir/link.html

    با تشکر
    مديريت تالار گفتگوي ايرانيان
    http://www.iran-forum.ir/index.php

  14. سلام داداش
    خوبی ؟
    خوشی ؟
    سلامتی ؟
    میبینم که سال سومت هم به در کردی. ایشالله همیشه همین طور استوار و پیگیر به این گوشه مجازی برسی 🙂 . مبارکت باشه

  15. موفق باشی ایمان جان
    وبلاگ خیلی خوبی داری
    امیدوارم همیشه سر سخت و استوار باشی و این راه خوب رو ادامه بدی

بیان دیدگاه